W trakcie przygotowania.

I ETAP – rezerwacja przyczepy

Dostępne terminy można sprawdzić na naszej stronie zakładce DOSTĘPNE TERMINY. Rezerwacji można dokonać:

  • mailowo – poczta@kempingowanie.pl
  • telefonicznie – +48 571 229 795
  • osobiście – ul. Kochanowskiego 2, 55-220 Chwałowice

Przed rezerwacją należy zapoznać się z umową najmu, regulaminem, protokołem wydania / zwrotu. Wszystkie te dokumenty znajdują się w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA. Po wybraniu terminu najmu i ustaleniu warunków przesyłamy do Państwa maila z potwierdzeniem rezerwacji, szczegółami ustaleń i dalszą instrukcją.

II ETAP – opłata rezerwacyjna, zadatek

Rezerwację należy potwierdzić przelewem internetowym – zadatek w wysokości 20% najmu (kwota będzie podana w mailu od nas, w którym potwierdzimy rezerwacje), ale nie mniej niż 500 zł brutto. Kaucje w kwocie 2500 zł także należy wpłacić na konto. Kaucje i zadatek należy wpłacić w terminie 3 dni od potwierdzenia mailem rezerwacji. Za dzień zapłaty uważa się dzień uznania kwoty na rachunku bankowym. Brak powyższych wpłat w wyznaczonym terminie oznacza rezygnację z rezerwacji.  Reszta należności jest regulowana najpóźniej na trzy dni przed odbiorem przedmiotu najmu.

W przypadku chęci anulowania rezerwacji:

  • do 90 dni przed planowanym odebraniem przedmiotu najmu – brak kosztów, zwrot wpłaconego zadatku w 100%.

Kaucja zwracana jest do 7-miu dni po zakończeniu umowy.

III ETAP – podpisanie umowy

Jeżeli nie ma możliwości przyjechania do nas w celu podpisania umowy, to przygotowaną, zgodnie z ustaleniami, umowę wysyłamy do Państwa mailowo w formacie PDF. Należy ją uzupełnić i podpisać. Potem trzeba przesłać nam skan podpisanych dokumentów (wszystko dokładnie opiszemy w mailu). Podczas spotkania w dniu odbioru przyczepy poprosimy o podpisanie się na wydrukowanych skanach, które otrzymaliśmy od Państwa drogą mailową. Koniecznymi do podpisania dokumentami, które stanowią załączniki do umowy są: protokół wydania / zwrotu, regulamin, ogólne warunki ubezpieczenia. Dołączymy także ksero potrzebnych dokumentów typu: dowód osobisty, prawo jazdy, KRS itd. (w zależności od tego, kto podpisuje umowę). Szczegóły dotyczące dokumentacji znajdziecie w zakładce DOKUMENTY DO POBRANIA.

IV ETAP – odbiór przyczepy

Pojazd kempingowy można odebrać w dniu ustalonym na umowie w godzinach:

  • odbiór – od poniedziałku do soboty 15:00-16:00
  • zwrot – od poniedziałku do soboty 09:00-12:00

Na odbiór przyczepy proszę zaplanować około 2. godzin. Będziemy załatwiali formalności, wydanie przyczepy zapiszemy w protokole wydania / zwrotu i przeszkolimy z obsługi. W dniu odbioru pojazdu kempingowego prosimy o zabranie ze sobą dwóch aktualnych dokumentów tożsamości – dowodu osobistego oraz prawa jazdy. Prosimy o sprawdzenie stanu haka w aucie, którym będziecie ciągnąć przyczepę. Jeśli hak jest zardzewiały, to należy go przeszlifować drobnoziarnistym papierem ściernym i odtłuścić na przykład płynem do szyb. W żadnym wypadku nie należy haka smarować, czy natłuszczać.

Przyczepa będzie przygotowana w następujący sposób:

  • przyczepa jest wysprzątana i czysta z zewnątrz;
  • napełniona butla z gazem;
  • kaseta wc przygotowana do korzystania;
  • pakiet wc (rolki papieru toaletowego i kostki wc do kasety);
  • wyprane prześcieradła – pokrowce ubrane na materace łóżek piętrowych oraz na materac łóżka podwójnego; prześcieradło – pokrowiec na łóżko rozkładane umieszczamy w szafce;
  • naładowany akumulator.

W razie przekroczenia zestawem 3500 kg DMC należy posiadać  E-Toll przypisany do samochodu oraz uprawnienia B+E/C+E.